We gaan samen aan de slag om bij te leren over dagdagelijkse digitale toepassingen op je toestel. We richten ons tot mensen die al gestart zijn met deze toestellen en onder begeleiding willen bijleren. Het digicafé verloopt in een gezellige, informele sfeer.

Levenslang leren

In een eerste deel bekijken we samen enkele interessante mobiliteitsapps en tonen we de mogelijkheden van deze apps. Er gaat ook de nodige aandacht naar het installeren van een app en het verkennen van de mogelijkheden van ons toestel.

In een tweede deel maken we tijd om samen aan de slag te gaan met deze apps en leren we van elkaar in een ongedwongen sfeer.

Bij een tas koffie overlopen we wat we deze namiddag hebben opgestoken en is er zeker ruimte voor vragen over het onderwerp.

Breng zeker mee: je volledig opgeladen toestel (tablet, smartphone, iPad of iPhone).
Het is handig als je je paswoorden kent of bij hebt.

DE DEELNAME IS GRATIS MAAR INSCHRIJVEN IS NOODZAKELIJK.

Inschrijven bij uw WV tegen 10 april of zo snel mogelijk bij Berlinde in de bus. (Kronenhoekstraat 51/002 - GSM 0496 38 49 05)

WZC Zwanenhoek
vrijdag 19 april 2024
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

WZC Zwanenhoek
Zwanenhoekstraat 3, ingang 3 en dan naar links