In deze infosessie legt Ilse Depré ons uit wat AI precies is, waarvoor het allemaal gebruikt wordt en wat de toekomst (misschien) nog brengt.

Levenslang leren

De laatste jaren wordt AI of artificiële intelligentie steeds meer zichtbaar in onze digitale maatschappij. AI is alomtegenwoordig en sinds 2023 komt het ook wekelijks in het nieuws.

Zo hebben websites en apps vaak een ingebouwde chatbot. We typen een vraag en krijgen een antwoord, maar niet van een medewerker van  het bedrijf, maar van een (ro)bot. Denk maar aan ChatGPT, die naast het antwoord op onze vragen ook creatief uit de hoek kan komen en poëzie en romans schrijft op aanvraag.

Dit is een infosessie, je hoeft geen toestel mee te brengen.

Inschrijven via okraboutersem@telenet.be

Bib Boutersem
Toon wegbeschrijving
dinsdag 07 mei 2024
Tot 12u00
Gratis voor leden
Gratis voor niet-leden
inschrijven kan via okraboutersem@telenet.be met vermelding van AI, uw naam, voornaam, adres, GSM-nummer en aantal personen.

zaal Iris

Bib Boutersem