Steeds vaker doen we dingen via het internet. Ook facturen betalen, geld overschrijven, onze bankrekeningen beheren, of verzekeringen opvolgen, kan online. Inschrijven via okraboutersem@telenet.be

Levenslang leren

In deze infosessie demonstreren we de mogelijkheden van internetbankieren, en leggen we stap voor stap uit hoe je via je pc of laptop de stand van je rekeningen bekijkt en overschrijvingen uitvoert. We tonen ook enkele handige tools, zoals Doccle en Zoomit, om je facturen digitaal te ontvangen en af te rekenen. Daarnaast gaan we ook dieper in op de werkwijze van bank-apps voor smartphone en tablet, en leren we mobiel betalen via de Bancontant-app. Doorheen de infosessie krijg je ook heel wat tips over de veiligheid van al deze online diensten.

Dit is een infosessie, je hoeft geen toestel mee te brengen. De tips kunnen gebruikt worden voor het zoeken op een pc, laptop, tablet of smartphone.

Bib Boutersem
dinsdag 05 september 2023