In deze infosessie toont Ilse Depré je de weg naar de interessantste apps voor je tablet of smartphone. Appwijs - ontdek tientallen onmisbare apps voor je smartphone of tablet. Inschrijven via okraboutersem@telenet.be

Levenslang leren

Ontdek de leukste en handigste apps voor je tablet of smartphone Heb je een smartphone of een tablet? Dan heb je ongetwijfeld al enkele apps uitgeprobeerd! Een smartphone of tablet heeft al enkele tientallen basisapps, en je kan er nog extra installeren. Maar zo zijn er miljoenen, voor elk type toestel. Maar wat is nu precies een app? En hoe zoek je in de veelheid aan apps? Welke zijn onmisbaar en moet je dus zeker hebben? Tijdens deze infosessie vertellen we alles over het werken met apps, het installeren ervan, en geven we bovendien een handig overzicht van enkele onmisbare tools.

Dit is een infosessie, je hoeft geen toestel mee te brengen.

Bib Boutersem
dinsdag 23 mei 2023