Uniek bezoek achter de schermen in het distributiecentrum van Lanklaar. In Lanklaar bevindt zich een van de grootste distributiecentra...

Levenslang leren

De Kringwinkel biedt een job, opleiding en toekomstperspectief aan mensen die weinig kansen krijgen op de gewone arbeidsmarkt. Zij krijgen van De Kringwinkel aangepast werk, doorgroeimogelijkheden en deskundige begeleiding. De kringwinkel is dus een maatwerkbedrijf.

Op donderdag 18 april bezoeken we eerst de kringwinkel van Bree. Daarna rijden we naar het distributiecentrum Maasland (Lanklaar), waar we uitgebreid kennismaken met de missie en werking van de kringwinkels. Daarna leidt de gids ons door de magazijnen waar medewerkers de verzamelde (tweedehands-)materialen verwerken alvorens ze verdeeld worden naar de verkooppunten.
We ronden af met een tas koffie en gebak.
Zeker een boeiende en leerrijke namiddag!

Wees er snel bij, want het aantal deelnemers is beperkt tot 20!

Inschrijven en betalen kan tot 10 april 2024 bij voorkeur door overschrijving
op rekeningnummer BE90 4520 0416 3132 met vermelding van “Kringwinkel Lanklaar” en eventueel “ik wil rijden”
Of telefonisch bij Mark Jansen (0499 73 15 72).

De deelnameprijs is € 8 per persoon, vergoeding chauffeurs inbegrepen.

We verzamelen op de parking van Het Barrierspark en vertrekken met enkele auto’s stipt om 12.15 uur. Terug thuis rond 18 uur.

Het Barrierspark
Toon wegbeschrijving