Organisatie OKRA Zilverdraad Enkel te boeken door leden van Okra Mortsel Sint-Jozef

Toerisme & Uitstappen

Op donderdag 2 mei rijden we naar Brielle, een mooi historisch stadje in Nederland. Na koffie en een lekkere koek gaan we een fruitbedrijf bezoeken. We worden er rondgereden in een treintje en krijgen de nodige uitleg. Daarna worden we vergast op een grote pannenkoek (er is keuze uit 4 soorten) en 2 niet-alcoholische drankjes. Na de middag maken we een gegidste rondrit over het eiland Voorne-Putten, het havengebied en de Maasvlakte. Na de rondrit bezoeken we Brielle en kijken waar Alva zijn bril verloren heeft. Daarna is er tijd om wat te winkelen of een terrasje te doen. We sluiten af met een lekker driegangenmenu.
In de prijs inbegrepen zijn: 2 tassen koffie met koffiebroodje, 1 grote pannenkoek (hartig of zoet) (met keuze uit 4 soorten) en 2 niet- alcoholische dranken naar keuze, een gegidste rondrit en een 3 gangenmenu (de drank hierbij is niet inbegrepen; deze is voor eigen rekening).

Prijs: 70€ (de drank bij de lunch niet inbegrepen)

Inschrijving: Bij je contactpersoon vóór 9 april 2024.

Vertrek: Om 8 uur aan “De Bunderkes”, Elfbunderweg te Boechout

Om 8.15 uur aan tankstation Q8, aan de overkant van de Sint -Jozefskerk te Mortsel

Tankstation Q8
donderdag 02 mei 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Tankstation Q8
Liersesteenweg 314