Toerisme & Uitstappen

Woensdag 9 oktober: Daguitstap “lekker leerrijk Limburg”

Graag nodigen wij jullie uit voor een boeiende daguitstap naar Limburg waar we enkele van de mooiste bezienswaardigheden zullen bezoeken.

Programma:

Vertrekuur wordt later meegedeeld.

We starten onze dag met koffie of thee en een koek.

Daarna bezoeken we het Fort Eben-Emael, een belangrijk monument uit de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog

Na ons bezoek aan het fort is het tijd voor een broodmaaltijd (verse grotchampignonsoep, diverse soorten brood, kaas en charcuterie, zoet beleg, water, fruitsap koffie en thee à volonté) in de sfeervolle omgeving van Waterburcht Millen.

In de namiddag bezoeken we het kasteel van Alden Biesen. Je ontdekt de 800-jarige geschiedenis van het complex. Sinds de 18e eeuw is deze burcht omgeven door een Franse tuin en een Engels Park. De gids vertelt je in alle geuren en kleuren meer over de bloemperken, hellingen, waterpartijen en zo veel meer.

Vrije tijd

In de prijs inbegrepen: reis per luxe autocar, ochtendkoffie met koek, broodmaaltijd in de Waterburcht te Millen, toegang en gidsbegeleiding tot fort Eben Emael en landcommanderij Alden Biesen

Kostprijs: leden 65 euro per persoon, niet-leden 80 euro per persoon. Te betalen bij de inschrijving.

Inschrijven:

• Inschrijven tot maandag 17 juni via uw contactpersoon of door overschrijving tot donderdag 12 juni van het inschrijvingsgeld op de rekening van OKRA-Wuustwezel BE46-7330-3085-6336, met duidelijk vermelding van: daguitstap Limburg en je naam en adres.
  • We moeten vroeg inschrijven, want deze daguitstap is een organisatie van OKRA-Antwerpen.

woensdag 09 oktober 2024
€ 80 (niet-leden)

Voor deze activiteit kan je niet meer inschrijven.

2990 Wuustwezel