Driedaagse reis met verblijf in Hotel Campanile Glisy in de buurt van Amiens.

Toerisme & Uitstappen

Dag 1: Vertrek om 07u00. Via De Panne en Calais rijden we langs de Côte d'Opale met halte in Berck-sur-Mer (vrije lunch) met daarna een bezoek aan Amiens om vervolgens naar het hotel te rijden.

Dag 2: Ontdekking van OISE, het meest romantische en charmantste gedeelte van Picardië. We maken een rondrit in het "Pays de Bray" met uitzicht op het prachtige landschap. We ontdekken vanop een bootje de hortillonnages (65 km kanalen) van Amiens. Een unieke ervaring.                                                                      Ergens onderweg genieten we van een vrije lunch.

Dag 3: Rijden we naar Arras voor een begeleid bezoek met daarna een 3-gangen groepslunch. Terugkeren doen we langs VIMY en rijden door het 100ha grote herdenkingsgebied en memorial van de Canadezen.

Na een laatste tussenhalte komen we aan in Zingem omstreeks 19u00.

Richtprijs: 368 euro/pp vanaf 30 personen, toeslag single: 110 euro/pp

Vanaf 40 deelnemers is de prijs een stuk minder.

Van maandag 17 juni 2024
tot woensdag 19 juni 2024
Max. 52 deelnemers
€ 368 (niet-leden)