De West-Vlaamse stad Brugge behoort tot de meest populaire en romantische stedentrip bestemmingen van België. Al jarenlang komen er duizenden toeristen af op de historische binnenstad die sinds het jaar 2000 op de Werelderfgoedlijst van UNESCO staat.

Toerisme & Uitstappen

Na de laatste opstapplaats om 0800 uur, rijden we richting Brugge waar we ontvangen worden door onze gids. Onze gids begeleid ons naar het restaurant voor het ontbijt, koffie/thee met koffiekoek. Na het ontbijt rondleiding met de gids van Brugge, per groep van 24 personen. Er bestaan plekken die onder je vel kruipen, hoewel je ze nooit helemaal kunt doorgronden. Brugge is zo’n bijzondere plek. Een stad op mensenmaat, groots geworden door haar meeslepende geschiedenis!
We nemen ons middagmaal in een bijzonder en pittoresk Brugse omgeving.

Dit middagmaal is samengesteld uit: paté van het huis – varkensgebraad op Brugse wijze - ijs

Na het middagmaal schepen we in op de boot van de “Lamme Goedzak”. We maken een rondvaart van Brugge naar Damme. U kan genieten van de mooie populieren langs de Damse vaart. Het liefelijke stadje Damme is ook een echte aanrader om een bezoekje te brengen. U kan gezellig rondkuieren in het stadje of rustig genieten op één van de terrasjes. Indien u wens kan u er ook nog persoonlijk een avondmaal nuttigen in één van de vele horeca zaken. Na het bezoek aan Damme keren we huiswaarts. U kunt zich voor deze uitstap inschrijven tot en met 25 augustus 2023 ( = betaling via de bank).

OPSTAPPLAATSEN: NOSSEGEM KERK (0740 u) – ZAVENTEM KERK (kant pastorie) 0750 u – ZAVENTEM VILVOORDELAAN (kant café ’t Hoeksken ) 0800 u.

woensdag 30 augustus 2023
Max. 56 deelnemers
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

VELDEKE 1
1930 ZAVENTEM