En opnieuw staat er "EEN-DAGJE-TREINEN" op ons Okra-programma !

Ontmoeting & Ontspanning
Voorbij

Vorig jaar treinden we oostwaarts naar Spa. Dit jaar reizen we naar het westen, naar de koningin der badsteden: Oostende .

"Ken ik goed" of "Ben ik al dikwijls geweest”, hoor ik je denken ... dat kan, maar... samen met zo'n ploeg van onze okrajanen heeft het misschien juist dat ietsje meer!

ALS de treinen rijden zoals voorzien (en wie zou daaraan durven twijfelen ?) moeten we enkel overstappen in Antwerpen-Zuid en daarvoor hebben we 11 minuten tijd.

Tegen de middag zijn we aan de zee. Daar kunnen we samen iets gaan eten. Nadien is iedereen vrij om alleen, maar waarschijnlijk met meerderen, een aangename namiddag door te brengen met winkelen, wandelen langs de zee, nog een ritje met de kusttram maken, een museum bezoeken, een ijsje of een pannenkoek gaan eten, enz...

Rond 17.00 zien we mekaar dan terug in het station om samen naar huis te sporen.

Tot dan ?

Zelf voor een vervoersticket zorgen
seniorenticket : € 8.30 // standaardticket (-65 jaar) € 42.00 // grote-gezinnen-ticket € 22.40

dinsdag 26 maart 2024
Max. 25 deelnemers
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voorbij

Station Boom