Zaterdag 16 december 2023: OKRA St.-Jozef: Bezoek aan feesteditie Leuvense Kerstmarkt.

Ontmoeting & Ontspanning

Gezamenlijk bezoeken we vandaag de feesteditie van de Leuvense Kerstmarkt.

35 jaar Leuvense Kerstmarkt ! Inderdaad, sinds december 1988 is zij de Leuvense Kerstmarkt een vaste waarde in het eindejaarsgebeuren van de stad Leuven. Deze 35ste verjaardag wordt op passende wijze gevierd. Je bent meer dan welkom op het Mgr. Ladeuze- en het Herbert Hooverplein.
Ook nieuw dit jaar is ‘Kerstlekkers’, een foodstreet met allerlei lekkernijen uit binnen- en buitenland in het midden van het Ladeuzeplein.
Vertrek: Station Oude God om 13.18 uur (zelf voor vervoersbewijs zorgen!). Via Mechelen rijden we dan naar Leuven. Terugkomst: het uur moet ter plaatse nog samen afgesproken worden, of anders is het afhankelijk van eigen initiatief.
Inlichtingen en inschrijvingen: Jef Lootens op 03 455 87 56 vóór 12 december 2023.

Leuven
zaterdag 16 december 2023
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.