Onze jaarlijkse fiets 3-daagse gaat dit jaar naar Bovendonk in Hoeven. Inschrijven door €110 naar rek. BE26 9731 8770 4229 van Okra Zandvliet, met vermelding ‘naam voornaam + "fiets 3-daagse Hoeven". Dit bedrag zal dienen voor lunches en stops onderweg. Inschrijven voor 01/04/2024

Sport & Beweging
  • Onze jaarlijkse fiets driedaagse gaat door op 3-4-5 juni 2024. De bestemming is dit jaar "Bovendonk" te Hoeven. (www.Bovendonk.nl) Mag ik u vriendelijk verzoeken diegene die meegaan op onze driedaagse om zich zo snel mogelijk in te schrijven. We hebben een aantal kamers in optie genomen en als er meerdere inschrijvingen zijn kunnen we alsnog de optie van het aantal kamers verhogen. Als dit niet mogelijk zou zijn houden we rekening met de volgorde van inschrijvingen. Dit kan door middel van een voorschot te storten van 110 euro per persoon en met vermelding van de gekozen kamer. Dit voorschot gebruiken we dan om onderweg de lunches en het drinken te betalen. Op de drankstops voorzien we één consumptie en tijdens de lunches twee consumpties. De prijs voor 2 maal overnachten + 2 maal ontbijt + 2 maal diner in een tweepersoonskamer bedraagt 184,50 euro per persoon. In een eenpersoonskamer is de prijs 239 euro. De afrekening zal worden bezorgd door Bovendonk zelf en dient u rechtstreeks aan hen te betalen. Na inschrijving zal u verder worden geïnformeerd over onze fiets driedaagse.

Bovendonk in Hoeven
Van maandag 03 juni 2024
tot woensdag 05 juni 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Inschrijven voor 01/04/2024

Conferentiecentrum & Hotel Bovendonk 8 Hoeven