samen met de trefpunten van cluster Mandel-Leie doen we samen een sneukeltocht. Stopplaatsen zijn er in Wielsbeke, Oostrozebeke en Dentergem!

Sport & Beweging

Doorheen de namiddag zal je ongeveer 33,5 km afleggen langs een mooie fietsroute. De route wordt de dag zelf niet uitgepijld, maar er is per trefpunt een goede routebeschrijving voorzien, te verkrijgen op aanvraag.

Iedereen (individuen of groepen) kan de route op eigen tempo afleggen en fietst in dezelfde richting. De route is zo opgemaakt dat elk trefpunt in staat is om zo dicht mogelijk tegen het parcours te kunnen starten. Elke fietsgroep bepaalt dus zelf waar en wanneer zij vertrekken, rekening houdend met het feit dat men kan aankomen op de eerste stopplaats vanaf 13.30 uur. Er werd geen einduur vastgelegd.

OC Wielsbeke
dinsdag 07 mei 2024
€ 10 (niet-leden)
Graag inschrijven via je contactpersoon