Ontmoeting & Ontspanning

OKRA-Hove organiseert traditiegetrouw samen met KWB-Hove de jaarlijkse fietstocht naar Scherpenheuvel (h/t) over een totale afstand van ca. 110 km. Halfweg is een rustpauze/koffiestop gepland. De start wordt gegeven op woensdag 5 juli 2023 om 8u30 aan het Dienstencentrum van Hove. Bij slechte weersomstandigheden wordt de rit één week uitgesteld tot woensdag 12 juli 2023. De middagpauze is gepland in Brasserie St. Jozef in Scherpenheuvel waar er tevens mogelijkheid is om de batterijen van de e-bikes op te laden. De brasserie laat niet toe dat de picknicks op het terras worden opgegeten - Een dagschotel kan 's morgens bij de start besteld worden. Er is contant geld vereist voor betaling in het restaurant voor individuele afrekening.

Noteer dat Okra bijzondere aandacht besteedt aan ons aller veiligheid :

- Het dragen van een fluohesje is verplicht.

- Liefst met fietshelm voor eigen veiligheid.

- Blijf netjes in gelid rijden en volg de instructies van de leiders.

- Uw fiets in prima staat en e-bikes met volle batterij aan de start (lader niet vergeten).

Terugkomst in Hove is voorzien in de late namiddag.

P.S. Niet fietsende leden die de fietsers in Scherpenheuvel willen verwelkomen moeten onderling afspreken! Zij vergeten niet Remy te verwittigen i.v.m. de lunch.

Opmerking: Door het slechte weer verplaatst naar 12 juli.

woensdag 12 juli 2023
Gratis voor leden