2-daagse fietstocht richting Scherpenheuvel

Sport & Beweging

Net als vorig jaar organiseren de voortrekkers van de fietsclub een 2-daagse fietstocht om het zomerseizoen op te starten. Dit jaar gaan we richting Scherpenheuvel. Onderweg zijn er enkele tussenstops voorzien om op adem te komen en een stukje te eten. Voor de heenrit nemen we onze eigen picknick mee Na het bezoek aan Scherpenheuvel wordt er door gereden naar Diest waar we overnachten in hotel De Franse Kroon. Na het ontbijt beginnen we onze terugrit via rustige wegen. Ook hier zullen de nodige tussenstops ingelast worden, de voortrekkers hebben ook voor de innerlijke mens gezorgd waardoor we voor de terugrit geen eten moeten meenemen.

Van woensdag 05 juni 2024
tot donderdag 06 juni 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Molenstraat 022
2381 WEELDE