Ons trefpunt barst van activiteiten; dat kon je op de jaarvergadering al zien horen. We hebben daar bewijzen van!

Ontmoeting & Ontspanning
Volzet

Want altijd loopt er wel iemand met een fototoestel of smartphone rond om jullie glimlach op onze activiteiten te vereeuwigen. Veel van die foto’s (en filmpjes) kom je op de fotopagina van onze website tegen maar de meesten blijven ergens in een digitale schuif (schijf ?) verborgen.

Maar niet getreurd: op dinsdag 12 maart vertonen we een fotofilm van het Trefpunt-jaaroverzicht van 2023 ! Het is een kolfje naar de hand van Guido Van Aken: de foto’s van alle fotografen bijeenbrengen en daar een mooie filmvertoning van maken.

En om het nog plezanter te maken serveren we nadien koffie/thee met koffiekoeken (precies als vroeger: toen kwamen onze leden naar de maandelijkse Okra-kaffe…)

Wil je een leuke, gezellige en smakelijke namiddag meemaken ? Schrijf dan als de bliksem in voor “Film Trefpunt-jaaroverzicht 2023 met koffiekoeken”

dinsdag 12 maart 2024
Max. 60 deelnemers
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

PC Tijl Wilgenstraat 13
2850 Boom