dinsdag 12 maart om 14u in Kinepolis

Mens & Maatschappij

Onze volgende filmafspraak is dinsdag 12 maart om 14u.

We kijken naar “J’aime la Vie”, een Belgische film uit 2023, geregisseerd en geschreven door Mathias Sercu in zijn speelfilmdebuut.

Mira is een jonge alleenstaande mama en palliatieve verpleegkundige. Maar dan krijgt ze zelf slecht nieuws. Ze besluit om het contact met haar oudste broer te herstellen in een poging het gezin dat er nooit echt één was te herenigen. En zo trekt deze niet-alledaagse en kleurrijke familie naar de Ardennen. Mira wacht een uitdaging om de familiebanden aan te halen.

J’aime la Vie is een ode aan het leven en zorgen voor elkaar. Wanneer er zo’n dramatische gebeurtenis je overkomt zet dat iets in gang. Het is heel erg wat er gebeurt maar tegelijkertijd beleef je ook mooie en intense momenten.

Wil je graag mee? Stuur steeds een mail naar okracinema@gmail.com of bel naar Karine 0473 645695 met vermelding van de naam van de deelnemers en het gewenste aantal tickets.

Betalen kan door storting van 8 euro als lid van Okra of van 10.45 euro als niet lid op rekening BE02 0689 4825 3940, van OKRA@decinema, met vermelding van je naam, filmkeuze en aantal personen.

Ticketprijs inclusief koffie, thee en een zoetigheid.

Wij, Myriam en Karine, wachten je op in de grote inkomhal van Kinepolis.

Breng gerust je buurvrouw/man, je vriend(in) mee.

Iedereen is welkom!

Kinepolis Brussel