‘Rebels’ is een documentaire van Ann Peuterman en Brecht Vanhoenacker voor Victoria Deluxe, in samenwerking met Knack en OKRA TREFPUNT 55+.

Kunst, Cultuur & Crea

Men denkt: ouderen willen vooral lekker rusten en gerust gelaten worden. Maar is dat wel zo? Natuurlijk niet.

In werkelijkheid ergeren de meeste 75-plussers zich te pletter aan de manier waarop hun generatie wordt voorgesteld, behandeld en genegeerd.

Genoeg! Zeggen de rebellen op leeftijd in ‘REBELS’. Wij pikken dit niet langer. Elk op hun eigen manier verzetten zij zich tegen de betutteling en doen zij er alles aan om gehoord te worden en vertikken het om oud te worden.
Bent u een filmfanaat of niet, dit mag u niet missen! Het ligt ons allemaal nauw aan het hart en wij krijgen een beter inzicht in wat er leeft rondom ons.

Duur: 70 minuten met een voor- en nabespreking door Marc Herreman.

Na de film: koffie met gebak

Dranken beschikbaar aan de gekende democratische Okra-prijzen.

Inschrijven: door storting van 6 euro p.p. vóór 22 september uitsluitend op

zichtrekening van: OKRA LUCHTEREN: BE 14 8901 5414 7983