Dinsdag 16 april om 14u in Kinepolis

Mens & Maatschappij

Beste filmliefhebber,

Onze volgende afspraak is op dinsdag 16 april (3de dinsdag van de maand wegens de paasvakantie) om 14u in Kinepolis.

Film op het programma: The Great Escaper.

De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de Britse veteraan Bernard Jordan die in 2014 ontsnapte uit zijn verzorgingstehuis. Hij wilde graag de 70ste gedenkdag van D-day in Normandie bijwonen om zijn gesneuvelde kameraden te herdenken.

Met topacteur Michael Caine (90) en Glenda Jackson (87, zij overleed vorige zomer) in hun laatste rol.

The Great Escaper is een klassieke maar soepele komedie met beeldschone beelden.

Wil je graag mee? Stuur steeds een mail naar okracinema@gmail.com of bel naar Karine 0473 645695 met vermelding van de naam van de deelnemers en het gewenste aantal tickets.

Betalen kan door storting van 8 euro als lid van Okra of van 10.45 euro als niet lid op rekening BE02 0689 4825 3940, van OKRA@decinema, met vermelding van je naam, filmkeuze en aantal personen.

Ticketprijs inclusief koffie, thee en een zoetigheid.

Wij, Myriam en Karine, wachten je op in de grote inkomhal van Kinepolis.

Breng gerust je buurvrouw/man, je vriend(in) mee.

Iedereen is welkom!

Kinepolis Brussel