Serres van Laken

Kunst, Cultuur & Crea

Donderdag 2 mei bezoekt Okra Mariaburg de Serres van Laken. We gaan de prachtige bloemenpracht en planten bewonderen. De wandeling langsheen alle mooie aanplantingen alsook een korte wandeling buiten de serres duurt ong 2:30; de verkorte wandeling duurt ongeveer anderhalf uur.

Rekening houdende met de werken aan de ring, vertrekken we om 12:00 aan de kerk van Ekeren Donk (Sint Huibrechtlei, Brasschaat) zodat we tijd genoeg hebben om de serres te bezoeken.

Gelieve erop te letten dat u uw wagens parkeert in de zijstraten.

We rijden rechtsreeks naar Brussel om tijdig aan de serres te zijn. Neem mss een flesje water mee om tijdens uw wandeling even te kunnen drinken.

Normaal vertrekken we huiswaarts rond 16:45 à 17:00. Het juiste vertrekuur wordt u in de bus meegedeeld, daar dit afhankelijk is van het toegewezen tijdsslot voor het binnengaan.

Elcks Thuys
donderdag 02 mei 2024