Zorg & Recht

Beste Okraleden,

Het is bijna zover! Op donderdag 13 juni 2024 organiseren we een ontspannen fietstocht langs een prachtige route, culinaire stops en gezellige momenten.

Hier zijn de details van onze fietstocht:

•Vertrek: 9.00 uur bij Bib Kaffee

•Koffiepauze: koffie en taart (5 euro)

•Lunchpauze: 12.00 uur bij De Lage Kempen (20 euro)

•IJsstop: 15.30 uur

•Terugkomst: rond 17.00 uur

Voor de lunchpauze kan je kiezen tussen videe met frietjes, salade van het huis of tagliatelli met kip en boschampignons.

We zijn verheugd om samen met jou en andere vrienden ( ook niet leden zijn welkom) te genieten van een heerlijke dag in de buitenlucht. Vergeet niet om je goed humeur mee te brengen!En de zon!

Laat ons alsjeblieft zo snel mogelijk weten of je kunt deelnemen, zodat we alles kunnen regelen voor een geslaagde dag. Gewoon een berichtje naar Josette 0476374288 met ook de vermelding van je menukeuze. Niks op voorhand betalen, alles de dag zelf op de stopplaatsen.

We kijken uit naar je aanwezigheid en naar een onvergetelijke fietstocht!

Met vriendelijke groet

woensdag 18 december 2024