met Gunther Neefs

Kunst, Cultuur & Crea

Muziek heeft altijd centraal gestaan bij de familie Neefs. Al in Günthers jeugd zorgden de radiogolven voor een warm gevoel in de huiskamer.

Zowel Vlaamse klassiekers als innemende evergreens uit de wereld van de soul en de swing veroverden een plaats in het hart van de warmste stem van Vlaanderen.

Ook in 2024 zal Günther Neefs volop genieten van een leven vol muziek.

Met enkele straffe stemmen trok hij naar de Spaanse zon om er sprankelende covers te maken voor een nieuw seizoen van “Liefde voor Muziek”.

Günther stak de liedjes van Daan, Jaap Reesema, Metejoor, Portland, Stef Bos en K3 in een nieuw jasje.

Ook in deze editie worden muzikale grenzen doorbroken.

In 2024 trekt Günther Neefs samen met zijn straffe live band naar de theaters met ‘De Kracht van Muziek”.

zondag 13 oktober 2024
Max. 300 deelnemers
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.
inschrijven via overschrijving op rekening BE16 1430 9255 4774 met vermelding 'Gunter Neefs'

cc Nova
9230 Wetteren