Bezoek aan het Vlaams Parlement

Toerisme & Uitstappen

Okra Wingene bezoekt het Vlaams Parlement te Brussel waar Brecht Warnez de rondleiding zal organiseren.

We nemen de trein te Tielt om 9u42 en komen aan te Gent-Sint-Pieters om 10u07.

De aansluitende trein naar Brussel vertrekt om 10u24 en komt aan te Brussel Centraal om 10u59.

Van hieruit wandelen we een 15-tal minuten naar de Leuvense weg 86 (Vlaams Parlement)

Voor de middag een onderhoud met Brecht Warnez.

Het middagmaal nemen we in het Vlaams Parlement (ter plaatse te betalen). In de namiddag eventueel een verdere rondleiding in het Parlement

Naargelang het einde van het bezoek kan nog een wandeling door Brussel gepland worden. De seniorenpas wordt door mij op voorhand aangekocht.

We nemen de rechtstreekse piekuurtrein (Brussel centraal 16:40 u.) met aankomst te Tielt om 17u47.

dinsdag 21 november 2023
Max. 20 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.