Voor de beginnende of onzekere gebruiker van de Android smartphone

Levenslang leren
Voorbij

Iedereen digitaal mee !!! (voor de beginnende of onzekere gebruiker van de smartphone)

Start op 5 juni. Het programma wordt gespreid over 3 namiddagen, telkens op maandagnamiddag 5, 19 & 26 juni 2023 om 14u00 in Leupeheem, Ronseweg 32 -(assistentiewoningen) te Leupegem; (Kon niet doorgaan in de Zilverdraad, reden : geen Wifi).

De bijdrage per sessie bedraagt 10€. Wenst U deel te nemen gelieve dan 30€ over te schrijven op rekening : BE rekening BE34 7775 9993 6790 van Okra Bevere voor 27/5/2023. Met vermelding smartphone. Uw betaling dient als inschrijvingsbewijs. Wacht niet te lang aantal plaatsen is beperkt.

Vergeet niet uw smartphone volledig op te laden en ook de oplader mee te brengen. Enkel voor smartphones met Android besturingsprogramma. Elke sessie duurt 3u. Op het einde van het programma ontvangt u een syllabus.

We leren onder begeleiding van een digicoach een account en een eigen e-mailadres maken, opzoeken op internet, bellen, berichten sturen, apps installeren en verwijderen, online bankieren, en nog veel …

maandag 05 juni 2023
Max. 12 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voorbij

Assistentiewoningen