We gaan het begin van de zomer vieren met een barbecue. De gebruiken bij de zonnewende verschillen van streek tot streek dus we gaan er de leukste uitpikken. Je mag op je blote voeten dansen in het gras in een witte jurk met een bloemenkrans op je hoofd zoals in Zweden.

Ontmoeting & Ontspanning

Op de barbecue komt er een speciaal vleesje en verder nog de meest normale dingen zoals hamburger en worst. Voor diegenen die geen vlees eten voorzien we vis. Wel graag even vermelden bij het inschrijven.

Drank is afzonderlijk te betalen en daar kan je kiezen tussen flessen rood, wit, rosé, cava, flessen water plat of bruis, cola zero. Koffie en thee naderhand is inbegrepen. We gaan op tijd beginnen zodat je thuis niet meer moet koken en ‘s avonds gewoon kan neerploffen in de zetel naderhand.

Start: 12u –

Samenkomst: aan de ingang van de Verrezen Heer, Berchemstadionstraat 8 te 2600 Berchem en even doorlopen naar de tuin.

Deelnameprijs: € 25

Inschrijven en betalen: inschrijven en betalen op onze rekening ten laatste op 30 mei en via mail of telefoon 0491 10 85 49 even laten weten dat je komt zodat we genoeg vlees, vis, sla en patatjes hebben. Niet ingeschreven op voorhand, dat is spijtig want dan kan je niks krijgen van de barbecue.

Paviljoen De Verrezen Heer
woensdag 19 juni 2024
€ 25 (niet-leden)
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met donderdag 30 mei 2024.

Paviljoen De Verrezen Heer
Berchemstadionstraat 8