In samenwerking met de WW's (Vereniging voor Weduwen en Weduwnaars)

Ontmoeting & Ontspanning
Voorbij

Op initiatief van de WW’s (de vereniging voor weduwen en weduwnaars) is er opnieuw een wedstrijd wiezen in een gezellige en ontspannen sfeer in De Zulle, Botestraat 98 te Wondelgem.

Wie niet graag kaart kan een spelletje Rummikub of Uno spelen of gewoon langskomen voor de gezelligheid. Heb je zelf een rummikubspel, breng het gerust mee maar het hoeft niet.

Deuren open om 13.30 u. en start om 14.00 u. met de 1ste ronde wiezen waarbij je zelf de partners kiest. De 8 best geklasseerde kaarters gaan na de koffie (met versnapering) rond 15.00 u. naar de 2de ronde. Hiervoor worden de winnaars uitgeloot voor weer een uur, tot de prijswinnaars gekend zijn. Rond 17.30 u leggen we onze kaarten definitief op tafel.

Polyvalente zaal De Zulle
zondag 07 april 2024