Info: Simonne Veulemans - tel. 03 830 23 98. Verplichte inschrijving vóór 15 april 2024.

Sport & Beweging
Voorbij

Vandaag maken we met Simonne een korte wandeling naar de Romeinse Put in de wijk Buizegem in Edegem.
We vertrekken om 14 uur aan het Kerkplein.
We nemen een drankje in 't Forum en keren met bus 32 terug.
Wie rechtstreeks naar 't Forum wil komen, wordt daar tussen 15 en 15.30 uur verwacht.

Op de website https://www.tforum.be/ lezen we:

Eindelijk is de heropening van ’t Forum, na anderhalf jaar, weer een feit. Na grondige renovatiewerken door de uitbaters, Tom Kinsabil en Tine Van Ham, en de gemeente Edegem kunnen de wijkbewoners weer genieten van een vaste ontmoetingsplaats.

Er werd een samenwerkingsovereenkomst getekend tussen “Eetkafee  ’t Forum” en “Wijkwerking vzw ’t Forum”. We kunnen nu eindelijk weer activiteiten organiseren binnen in ’t Forum. De werkgroep van vzw ’t Forum is al volop bezig met de jaarplanning.
Het feest van Meneerke van Buizegem op 30 april en het wijkfeest van 1 mei worden al uitgewerkt.
Nog op het programma staan een petanque tornooi, een dartstornooi en een aperitiefconcert. Na de zomer zorgen we onder andere voor een Halloweenfeest en een Sinterklaasfeest voor de kinderen van de wijk. Kijk regelmatig eens naar onze website “tforum.be” en in je bus om op de hoogte te blijven van alle activiteiten.

Volgend jaar, 2025, is een feestjaar. Dan bestaat ’t Forum 25 jaar. Dat zal spetterend gevierd worden.

.

Foto Eetkafee 't Forum Buizegem