Dinsdag 13 februari 2024: OKRA St.-Jozef: Krokusfeest en algemene ledenvergadering. Enkel te boeken voor leden van Mortsel Okra Sint-Jozef

Ontmoeting & Ontspanning

Achtste editie van het nieuwe concept als alternatief voor het vroegere carnavalsfeest. Tijdens een gezellig samenzijn gaan we een kleine competitie opzetten met volksspelen (sjoelbak, slingerkegelen, tontafel, …) of nog andere spelletjes. Het is de bedoeling dat we ze allemaal spelen of leren spelen en er plezier aan beleven. De beste kan er ook nog een prijs aan overhouden. In de loop van de middag komen we rond met lekkere hapjes en afsluiten doen we met belegde broodjes. We beginnen om 14.00 uur. Om alle leden een inzicht te geven in de werking en financiële toestand van ons trefpunt, zal deze namiddag beginnen met een algemene ledenvergadering. Wij verwachten zeker geïnteresseerden die komen aandraven met nieuwe voorstellen en verantwoordelijkheden. Door je betrokkenheid laat je zien dat je waardering hebt voor de inspanningen en het werk van de mensen van het bestuur die zich dagelijks inzetten voor ons trefpunt.

Deelnameprijs: 14,00 euro.

Inschrijven: vóór 1 februari 2024 bij uw contactpersoon

Den Wolschaerder
Toon wegbeschrijving
dinsdag 13 februari 2024
Tot 18u00
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Den Wolschaerder
Liersesteenweg 314