Van onze jaarlijkse ledenvergadering maken we telkens een gezellige, sociale activiteit. Een gelegenheid om mekaar te ontmoeten voor een leuke babbel op een mooie locatie. Bovendien stellen we als primeur het jaarprogramma voor 2024 voor.

Ontmoeting & Ontspanning

Voor 2024 gingen we het iets verder zoeken en kozen we een formule die nóg meer geschikt was voor een gezellige babbel. We kozen voor een uitgebreide brunch. All-In eet- en drinkplezier gedurende 4 uur.

We reserveerden plaats in De Jacht in Heverlee. Voldoende plaats voor onze steeds maar groeiende groep actieve en minder actieve senioren. Babbelen en genieten van lekker eten kan immers iedereen.
Je kan inschrijven per mail naar okraboutersem@telenet.be.
Je inschrijving is in orde als wij ook de betaling van 55*/65/70 euro per
persoon ontvangen op onze rekening BE42 0689 3501 4854 van Okra
Boutersem met in de mededeling de naam van de deelnemer(s).

*Leden van trefpunt Boutersem genieten van een tussenkomst van 10 euro en betalen slechts 55 euro.

vrijdag 12 januari 2024
€ 70 (niet-leden)