Ontmoeting & Ontspanning

Het Lentefeest 27/03/24

• Het lentefeest gaat ook dit jaar door in de zaal ‘Xaverianen’ Bergstraat 8, in Mechelen. Om 12u30 starten we met het aperitief, om 13 uur gaan we aan tafel.
  • Traiteur ‘De Kouterhoeve’ verwent ons met een 3 gangenmenu:
  • assortiment tomaatjes met mozzarella en Spaanse ham
  • voor de hoofdschotel is er keuze uit
  • Gebakken zeewolffilet met ratatouille van groentjes, Hollandaisesaus en bieslookpuree of Kalfslende op Luikse wijze, lentegroenten en aardappelgratin.Het geheel wordt bekroond met Carpaccio van ananas met muntcoulis en bourbonroomijs en Koffie of thee.
  • De animatie wordt verzorgd door Martine Feremans: het handelsmerk van de Mechelse is mensen verbinden, raken en voeden met zelfgeschreven teksten en liedjes. Lichtheid en positiviteit zijn de rode draad.
  • Dit alles wordt u aangeboden voor 45 euro. Zoals we gewoon zijn in ons trefpunt, zijn de dranken bij het eten, in de prijs begrepen. Inschrijven kan door overschrijving op ons rekeningnummer, met de vermelding ‘Lentefeest + vis of vlees’, vóór 20 maart ’24. Daarna kan niet meer ingeschreven worden. Rekeningnummer van Okra centrum BE19 0689 4952 1812.

Xaverianenkring
woensdag 27 maart 2024