Feestzaal Europa te PARIKE

Toerisme & Uitstappen
We starten het jaar zoals gewoonte met een spetterende lenteshow , ditmaal in het Feestcomplex Europa te Parike. Bij aankomst wordt u een aperitief aangeboden en na een lekkere driegangen maaltijd begint omstreeks 1415 u de show. Hier treden onder meer op : DAVID VANDYCK, LARISSA, DIMI ZINGT HAZES en PROFESSOR FANTASIUS.

In de namiddag krijgt u ook nog een overheerlijke mattentaart als traktatie en na de show nog een avondmaaltijd.

Het middagmaal is als volgt samengesteld:

Verse erwtensoep – kippenfilets archiducsaus , warme groenten en kroketten.

De prijs om deel te nemen hebben we zeer bescheiden gehouden en bedraagt:

60 € per persoon.
Hiervoor krijgt u de 3-gangen maaltijd, een mattentaart en een avondmaal en uiteraard de show en het busvervoer. Wie wenst deel te nemen dient dit bedrag te storten op ons rekeningnummer ( zie inschrijving bon in de bijlagen ) en dit tegen uiterlijk 15 maart 2024 !!!

OPHAALPLAATSEN EN – UREN: NOSSEGEM KERK 0950 U – ZAVENTEM KERKPLEIN(kant pastorij) 1000 u en ZAVENTEM VILVOORDELAAN ( kant café ’t Hoeksken ) 1010 u.

donderdag 21 maart 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

VELDEKE 1
1930 ZAVENTEM