Mens & Maatschappij

ZORGVOLMACHT

Beste leden

Heeft u al een zorgvolmacht?

Waarom is het van belang er één te hebben?

Wie kan of mag bepaalde zaken uitvoeren wanneer u dat zelf niet meer kan?

Bij het opstellen van een zorgvolmacht, is het belangrijk om stil te staan bij wat u zelf wenst.

Tijd om na te gaan welke de voor- en nadelen zijn, wat wel en niet kan, de juridische waarde, de kostprijs en de redenen waarom er vorig jaar bijna 36.000 zorgvolmachten afgesloten zijn.

De heer Luc Langerock zal ons een inzicht geven in de materie van de “Zorgvolmacht”.

Luc is medewerker bij verschillende organisaties zoals SAMANA, CM en OKRA.

Er is een pauze voorzien waarbij u een drankje kan bestellen aan een democratische prijs.

Na de uiteenzetting is er zeker gelegenheid tot vraagstelling.

Er is eveneens heel wat documentatie ter beschikking.

Indien er interesse is bij uw kinderen, ze zijn van harte welkom, want zij zijn wellicht een betrokken partij.

Wanneer: 06 juni 2024 om 14u.

Voor wie: iedereen is welkom.

Waar: in de cafetaria van het sportpark Moerkensheide, Parkwegel 1 - 9840 De Pinte.

Bijdrage: gratis

Inschrijven: via e-mail van odette.vermeiren@telenet.be of dewilde.agnes@telenet.be of via 0478 67 21 77 bij Odette Vermeiren.

Van harte welkom

Het OKRA-team De Pinte/Zevergem