De Tijd van toen Marianne van der Veken & Kris Castelijns gebakje en 1 koffie in de prijs inbegrepen in schrijven bij contactpersoon tot donderdag 21/03/2024 of rekening BE37 0689 4785 5028

Ontmoeting & Ontspanning

Op een leuke en originele manier dompelt dit fantastische zangduo het publiek onder in romantische nostalgie en wordt deze voorstelling een ongelooflijk leuke belevenis voor het publiek met lidjes die iedereen herkent. Marianne en kris brengen een zeer mooi en stijlvol programma. Echt een voorstelling die ervoor zorgt dat de mensen opnieuw kunnen genieten van prachtige muzikale pareltjes uit De tijd van toen. En geloof ons…….niet meezingen wordt echt lastig!!
Wie niet op tijd ingeschreven is moet zijn kaarten zelf bestellen in Cultuurcentrum Temse.

Emiel Naudtszaal
Toon wegbeschrijving