Zingeving & Filosofie

De meibedevaart gaat door in de basiliek van Dadizele.
De unieke brandglazen verhalen naast de geschiedenis van de kerk, ook diverse feiten uit het leven van Maria.
De Mariaverering staat centraal in de maand Mei.
De bedevaart heeft plaats in de namiddag om 14 u.
Er is tevens een aanvullend dagprogramma voorzien.

10 u : Bezoek aan de Elzerij, die partner is van het maatwerkbedrijf de Lochting.
Bij de rondleiding laten ze ons zien hoe zij hun visie meedragen in het bedrijf ‘hart voor mens en natuur’.
Zij verbouwen pijpajuin, peterselie en kweken de Enryngii champignon.
Zij geven uitleg en toelichting over vooral de Enryngii champignon en nemen je mee naar de serres. (van de bus naar de serres 500 m stappen)

12 u stipt : 3 gangenlunch in restaurant Marhaba ( drank niet inbegrepen)

14 u : Wij sluiten aan bij de meibedevaart in de basiliek

16.30 u : Bezoek aan Ice Mountain Adventure park in Komen. Je kan er skiën of snowboarden, snowtubing, sky diving…
Rondleiding achter de schermen van het indoorpark en als afsluiter koffie met pannenkoek in de sfeervolle brasserie met panoramisch zicht op de piste.

Wij sluiten de dag af om 18.30 u.
De prijs voor dit alles bedraagt € 52 (40 deelnemers).

Vertrek: 9 u thuiszorgwinkel
9.30 u OC Lange Munte

Inschrijven tegen uiterlijk 26 april op de rekening van Okra stad Kortrijk BE59 0882 5580 1826
met vermelding opstapplaats - thuiszorgwinkel of OC lange Munte.

vrijdag 03 mei 2024
Max. 40 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Inschrijven tegen uiterlijk 26 april op de rekening van Okra stad Kortrijk BE59 0882 5580 1826 met vermelding opstapplaats - thuiszorgwinkel of OC lange Munte.