Groepshotel Vayamundo ligt aan de zeedijk tussen Oostende en Middelkerke. De tram passeert aan de deur.

Toerisme & Uitstappen

420 € per persoon (op een tweepersoonskamer) en de opleg voor een éénpersoonskamer is 100 € per persoon (max. 5 éénpersoonskamers).

Inbegrepen :

• volpension vanaf avondmaal maandag tot en met middagmaal vrijdag. Dranken bij de maaltijd zijn inbegrepen.
  • opgemaakte bedden bij aankomst, een handdoekenpakket
  • reis- en annulatieverzekering voor alle deelnemers (volgens de regels van de verzekering)
  • busreis heen op maandag (13u30) en terug op vrijdag (13u30) vanaf Kerkplein SGW tot Vayamundo en omgekeerd.
  • animatie wordt ter plaatse aangeboden door het hotel zelf

Dit is een verblijfsvakantie waarbij ook minder mobiele leden mee kunnen.

We voorzien verpleging aan huis (in het hotel) voor wie dit nodig heeft door een thuisverpleegdienst van Oostende.

Vayamundo in Oostende
Van maandag 20 mei 2024
tot vrijdag 24 mei 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Inschrijven noodzakelijk

Vertrek autocar om 13u30u op het kerkplein