Ontmoeting & Ontspanning

• Woensdag 1 mei = MP Bikerday.

Beste MOOV’ers Graag geef ik jullie de voorlopige info mee rond de MP Biker Day 2024 mee, een georganiseerd evenement waar MOOV aan deelneemt. De MP Biker Day gaat door op 1 mei 2024 met start en aankomst in Peutie. Vanuit MOOV zullen er verschillende locaties voorzien worden om aan te sluiten (Geraardsbergen, Groot-Bijgaarden en Peutie). De exacte timing volgt later, het vertrek in Peutie is alvast vooropgesteld om 10u. Eventueel kan er nog een koffie gedronken worden voor vertrek in Peutie. De rit zelf bedraagt ongeveer 200 km verspreid over de volledige dag met een tussenstop rond de middag. Reken dus 300-350 km met de heen-en terugrit inbegrepen. De volledige rit gebeurt onder begeleiding van de Militaire Politie en Douane zodat er geen oponthoud is aan kruispunten en verkeerslichten. De terugkeer in Peutie is voorzien rond 17 uur. Vertrek vanuit Peutie naar huis kan op eigen initiatief. De deelnamekost voor (bij)rijders zijn nog niet gekend, maar gaan integraal naar een goed doel. Het zal mogelijk zijn een lunchpakket (broodje en drankje) te bestellen voor de middagstop (prijs nog niet gekend). In de avond zal de mogelijkheid er zijn om in te schrijven voor een barbecue (prijs nog niet gekend).

Met vriendelijke groeten Iense Verweire Educatief medewerker Oost-Vlaanderen + medewerker bewegingsuitbouw .

Het Okra MOOV team.

Inschrijven NIET meer mogelijk.

woensdag 01 mei 2024
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.