Ontmoeting & Ontspanning

Motortreffen (Limburg)

OKRA Limburg

Beste Moov ers,

Het VLOM lijkt nog ver van ons verwijderd, maar achter de schermen zitten we niet stil.

Als bijlage de flyer met informatie over de start- en aankomstplaats van het VLOM + de mogelijkheid om in te schrijven voor 1 of meerdere overnachtingen in Hotel De Ploeg in Diepenbeek.

We konden geen optie nemen op de kamers. Het hotel beschikt over 14 kamers en heeft nog mogelijkheid om extra kamers in de nabije omgeving te voorzien.
Momenteel zijn alle kamers nog ter beschikking. Snel zijn is dus de boodschap.

Inschrijven voor hotel De Ploeg kan individueel of in groep en doe je rechtstreeks via het hotel: deploegdiepenbeek@gmail.com of telefonisch: 011 69 62 69.
Bij het reserveren wel duidelijk vermelden dat je deelneemt aan het VLOM 2023.

Kunnen jullie deze flyer verder verspreiden onder jullie leden?

De flyer om in te schrijven voor het VLOM zelf, zal eind juni worden verstuurd.

Nog een belangrijke data om in jullie agenda te noteren:

op dinsdag 9 mei 2023 vindt het fiets- en motorevent “Kallen en pedallen, ronken en pronken” plaats van 11u00 tot 16u00 in De Plas in Kelchterhoef.

En dit naar aanleiding van het 10-jarig bestaan van de Limburgse OKRA Motorclub (LOM). Om 12u30 vertrekt de motorparade, onder begeleiding van de politie en de mobiele seingevers en maken ze een rit van ongeveer anderhalf uur richting Genk en omgeving. Rond 14.00 u worden ze terug aan De Plas verwacht. Meer info: Fiets en motorhappening | OKRA

Beste Marc, Antwoord van op zoek naar camping.

Er eentje aanraden kunne we helaas niet omdat we geen ervaringen hebben met campings in eigen regio.

Maar misschien is dit wel iets: https://www.limburgcampings.be/de-binnenvaart/?utm_source=google&utm_medium=gmb&utm_campaign=gmb-organic

Dit ligt vlakbij waar we 9 mei ons 10-jarig bestaan vieren.

Daar zijn jullie trouwens ook van harte op uitgenodigd: https://lom-mc.be/10-jaar-lom/

Succes.

Met vriendelijke groeten.

UITLEG

VLOM het Vlaams OKRA-SPORT+ motortreffen Vrijdag 25 augustus 2023 om 9 uur Eén keer per
jaar komen alle OKRA-motorclubs van Vlaanderen samen om een rit te maken. Dit jaar is het de
beurt aan onze LOM’ers om de organisatie voor hun rekening te nemen. Ze doen er alles aan om er
een onvergetelijke dag van te maken. Het belooft een ‘rondje Limburg’ te worden, oftewel Limburg
op z’n mooist! Een rit van ongeveer 235 km. Programma: • 8.00 uur Ontvangst met koffie en
koffiekoek in De Ploeg te Diepenbeek • 9.00 uur Indelen van groepen en startschot • 10.30 uur
Voormiddagstop Remise 56 te Koersel • 12.30 uur Lunchpauze Theatercafé De Stegel te
Molenbeersel • 15.00 uur Namiddagstop De Boomgaerd in Alden Biesen • 17.00 uur Aankomst De
Ploeg te Diepenbeek Vooraf inschrijven is verplicht! Dit kan tot vrijdag 11 augustus 2023.
Deelnameprijs: Piloot 12 euro, duo persoon 12 euro (incl. 2 drankbonnetjes en gezonde snak).
Gelieve op voorhand te storten op het rekeningnummer van LOM BE41 7340 6547 5110 met
vermelding VLOM en Naam. Nog geen lid of wens je een kennismakingsrit mee te rijden, laat het
gerust weten: eric.hulsmans@okra.be.

Beste MOOV’ers

Via onderstaande mail en flyer in bijlage kunnen jullie meer informatie terugvinden over het VLOM op 25 augustus in Diepenbeek.

Flyer te vinden onder rubriek CLUBS. Zoek MOOV.

Geniet van de zomer en de motorritten!

Met vriendelijke groeten

Iense Verweire

Van: Kerremans Katleen (166)
Verzonden: donderdag 29 juni 2023 9:25

Onderwerp: Flyer inschrijving VLOM 25 augustus Diepenbeek

Hallo motorvrienden,

Als bijlage kunnen jullie de flyer terugvinden om in te schrijven voor het VLOM op vrijdag 25 augustus in Diepenbeek.

Net zoals vorig jaar schrijven de deelnemers zich in bij hun eigen motorwerkingen + betalen ze ook op het rekeningnummer van hun eigen motorwerking.

Vooraf inschrijven en betalen is verplicht. OKRA-SPORT+ maakt nadien een factuur op voor elke motorwerking op basis van de ingeschreven motorrijders.

Inschrijven kan tot en met 11 augustus. Na 11 augustus worden er geen terugbetaling meer gedaan.

De deelnameprijs bedraagt €12 (ongeacht piloot of duo persoon) inclusief 3 drankbonnen + een leuk gadget.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en tot 25 augustus!

Met sportieve groeten,

Katleen Kerremans