Zaterdag 28 oktober om 10u aan het gemeentehuis

Ontmoeting & Ontspanning
Volzet

We rijden naar Philippine, een Bourgondisch stadje op de grens van Zeeland en Vlaanderen en mosselstad nr. 1. We genieten van de Zeeuwse producten die met veel zorg worden klaargemaakt.

Middagmaal: Zeeuwse Goudmerk mosselen à volonté met frietjes. Als men geen mosselen lust kan men kiezen voor een vispannetje of varkenshaasje met champignonroomsaus en frieten.

Gelieve jullie keuze te vermelden bij overschrijving.

Na het middagmaal zetten we onze reis verder naar Sluis, de bekende vestingstad in Zeeuws-Vlaanderen en een stad met een geschiedenis. Het is één van de mooiste stadjes van Zeeland met zijn oude centrum en mooie historische gebouwen. De talrijke winkels zijn er alle dagen geopend, ook op zondag. Een bezoek aan Sluis is vooral sfeervol. De vele cafés, ijssalons en restaurants verhogen deze sfeer.

zaterdag 28 oktober 2023
Max. 25 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.