OKRA Aarsele lanceert dit jaar een nieuwe activiteit. In groep toeren op de motor. Inschrijven bij vandewallepol@skynet.be 0477 33 49 42. Planning: 20 april toeren langs de Franse grens. 18 mei kriskras door Frans-Vlaanderen. 15 juni, 20 juli, 17 augustus, 21 september,

Sport & Beweging

Beste Okra motorvriend(inn)en,

De winterstop is voorbij en voor onze eerste club toerrit gaan we richting Frankrijk voor een tocht langsheen de Frans-Belgische grens via kleine en rustige binnenwegen met regelmatig mooie vergezichten.

Er waren 65 deelnemers voor deze rit waaronder 3 motorrijders van Aarsele.

Goed uitgerust rijden we doorheen een heuvelachtig gebied. De Mont Noir, Rodeberg, Kemmelberg, Monteberg, … schuiven allemaal onder onze wielen door. Een laatste stop is voorzien aan de brouwerij “St.- Bernardus” in Watou, waar we boven in de gelagzaal van een prachtig uitzicht op de omgeving kunnen genieten. Na een zeer mooie rit en op een rustig tempo zijn we terug in Aarsele beland met 250km op de dagteller .

Volgende motorrit op zaterdag 18 mei 2024 met als rit Kriskras door Frans -Vlaanderen

Met vriendelijke groeten

Vande Walle Pol

Van zaterdag 20 april 2024
tot zaterdag 21 september 2024
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

Boerkestraat 12
8700 Aarsele