De musical werd geschreven door Eric Idle en John Du Prez, gebaseerd op Monty Python’s film The Holy Grail. Deze musical steekt de draak met het gehele genre maar brengt tezelfdertijd wel fantastische nummers en geniale humor. INSCHRIJVEN vòòr 10 sept. is NOODZAKELIJK!

Kunst, Cultuur & Crea

Het Belcanto gezelschap levert speciaal voor deze productie een uitzonderlijk chaotische cast. Kortom, het belooft een ongezien feest te worden!

Tickets kosten 22 €, vervoer niet inbegrepen. Wij gaan met het openbaar vervoer naar Sint-Niklaas (praktische richtlijnen in de nieuwsbrief van november 2023).

INSCHRIJVEN door overschrijving op rekening nr. BE95 7835 3270 5758 van Okra Temse van het bedrag van 22 € per persoon, tegen 10 september. Mededeling: Spamelot + namen van de deelnemers die je inschrijft. We werken zonder inschrijvingsformulier.

Stadsschouwburg Sint-Niklaas
Toon wegbeschrijving