65 € voor inkom + busvervoer. Snel betalen op onze Okra-rekening om zeker te zijn van een plaats. Verdere details (o.a. vertrek- en aankomstuur van de bus) volgen later. Inschrijven tot 25/6.

Kunst, Cultuur & Crea

In onze contreien is het evenement minder bekend, maar wie er ooit bij was kan er moeilijk over zwijgen. We hebben het over het muzikaal spektakel op (letterlijk!) het Donkmeer in Berlare, dat om de twee jaar wordt georganiseerd. Dit jaar wordt "De Klokkenluider van de Notre Dame" opgevoerd, naar het overbekende werk van Victor Hugo, waar Walt Disney een tekenfilm van maakte.

Die klokkenluider is Quasimodo, een lelijke en "mismaakte" man die, na twintig jaar in afzondering, stiekem de klokkentoren van de kathedraal verlaat voor het Dwazenfestival. Een dramatisch muzikaal verhaal over uitsluiting, ware liefde en dodelijke jaloezie.

Organisator van het gebeuren is Festivaria, die het verhaal, samen met de liedjes van de Disneyklassieker, voor het eerst in Vlaanderen live op scene brengt.

De opvoering vindt plaats in open lucht, maar geen  nood : er zijn overdekte zitplaatsen voorzien.

De voorstelling start om 21 uur en eindigt om 23 uur. Er is geen pauze voorzien.

donderdag 29 augustus 2024
Tot 23u00
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
info : Rita Cleiren 03 457 43 61

Donkmeer