Muzikale theatervoorstelling

Ontmoeting & Ontspanning

We kennen allemaal de 10 geboden. Nicky heeft er een elfde bijgemaakt, nl. "Gij zult in mirakels geloven". Nicky, vooral bekend als Oma Fonkel uit Mega Mindy en actrice van tal van andere producties, raakte geïnspireerd door "mystieke plaatsen en figuren in Vlaanderen". Ze trok op onderzoek uit en legde samen met een fotograaf een waardevol stukje erfgoed vast. Ze schreef dan ook haar boek "Het elfde gebod". De verhalen uit haar boek bewerkte ze tot een muzikale theatervoorstelling waarin ze wordt bijgestaan door Dirk Van Der Linden aan de piano. We horen hierbij liedjes van Clouseau, Raymond van het Groenewoud en Isabelle A. Deze voorstelling bestaat uit 2 delen. Tijdens de pauze wordt koffie en gebak voorzien.

Polyvalente zaal De Zulle
donderdag 22 februari 2024