Kunst, Cultuur & Crea

We zetten 2024 in met stijl. Dit jaar zal het European Philharmonia in Johan Strauss bezetting, onder leiding van Walter Proost, zich op het podium nestelen. Ze brengen een mix van traditionele bekende nieuwjaarsklassiekers, waaronder Fata Morgana (J. Strauss), In mir Klingt ein lied (F. Chopin), La-la-land (J. Hurwitz), de Radetzky Mars (J. Strauss) en verschillende andere stukken. De Belgische sopraan Elise Calluwaerts zal het geheel extra luister geven. Na het concert heffen we het glas op het nieuwe jaar.

Het concert kost 30 euro voor Okra-leden. Niet-leden betalen 35 euro. De bus kost 12 euro. De bus vertrekt om 09.30 uur in de Pastoriestraat, ter hoogte van nr 17.

Inschrijven kan tot 15 december via ons rekeningnummer BE20 7343 4701 2556 met de mededeling van ‘naam en nieuwjaarsconcert’. Dit kan ook nog bij Micheline op de ontmoetingsnamiddag van november.

dinsdag 16 januari 2024
€ 47 (niet-leden)