Maandag 29 januari 2024, OKRA-regio: Nieuwjaarsconcert met Frascati Symphonic.

Ontmoeting & Ontspanning
Voorbij

Het Zwanenmeer van Tsjaikovski, de Carnaval Ouverture van Dvorák, de Keizerwals uit 'Die Fledermaus' van Johan Strauss jr. en Brindisi uit 'La Traviata' van Verdi. Het is maar een greep uit de bloemlezing van de meest geliefde melodieën uit de lichtklassieke muziek die Frascati Symphonic ons brengt tijdens ons provinciaal nieuwjaarsconcert in de Koningin Elisabethzaal. Frascati Symphonic zal dit jaar het gezelschap krijgen van de uitmuntende solisten Anja Van Engeland (sopraan), François Pardailhé (tenor) en Hrayer Karpetiyan (viool solo). Ons jaarlijks nieuwjaarsconcert belooft alweer een prachtig en aangrijpend optreden te worden.

Niet te missen!

Locatie:

Koningin Elisabethzaal, Astridplein, Antwerpen

Tijdstip:

Start om 14u30 (er is een pauze voorzien) Prijs ticket: € 32 voor OKRA-leden, € 42 voor niet-leden.

Inschrijven:

Bij uw contactpersoon vóór 6 december 2023.

Koningin Elisabethzaal, Astridplein, Antwerpen
maandag 29 januari 2024