Wensen en goede voornemens, dat is het recept voor de start van een nieuw jaar. OKRA vormt daarop geen uitzondering.

Ontmoeting & Ontspanning

Welkom 2024 – Nieuwjaarshappening

Wensen en goede voornemens, dat is het recept voor de start van een nieuw jaar. OKRA vormt daarop geen uitzondering… Noteer alvast op uw nog maagdelijke kalender

vrijdag 5 januari.

Dan zien we elkaar in de zaal van de Xaverianen

(Bergstraat 8) om 15.00u.

We heffen het glas - cava, rode en witte wijn, fruitsap, mocktail, bruisend en plat water - op een gezond en gelukkig nieuw jaar en op elkaar. We genieten tussendoor van hartige en zoete versnaperingen.

Om elkaar nog beter te leren kennen, willen we vragen dat iedereen in een omslag een foto meebrengt uit zijn/haar kindertijd (- 7 jaar). Alvast een gezellig winterklusje om op zoek te gaan in oude foto’s. Alle aanwezigen krijgen een alfabetische namenlijst waarmee we vooraf aan de slag gaan: ‘wie is wie, hier en nu?’. Daarna worden de genummerde kinderfoto’s geprojecteerd en is het onze opdracht ze aan een naam toe te wijzen. Verrassing gegarandeerd.

Inschrijven kan door, vóór 29 december,

€ 12 te storten op het rekeningnummer van OKRA Mechelen Centrum of op dinsdag in de cafetaria. Een goede raad: wacht niet tot de eindejaarsdrukte, bovendien is er tijdens de Kerstvakantie geen cafetaria.

Ter herinnering nog eens het rekeningnummer van ons Trefpunt: BE19 0689 4952 1812.

xaverianenkring
vrijdag 05 januari 2024