Tussen Art Deco en Art Nouveau vergezeld van: Herman Mennekens, Op bezoek bij Van Buuren “Museum en Tuinen” en De Basiliek van het Heilig Hart in Koekelberg: Het meest integere en interessante Art Deco gebouw in West Europa.

Levenslang leren

•Tussen Art Deco en Art Nouveau vergezeld va Herman Mennekens, licentiaat Politieke Wetenschappen die ons een gigantische meerwaarde aan unieke weetjes zal vertellen over zijn Brusse en over “art-nouveau en art-dec•Op bezoek bij Van Buuren “Museum en Tuinen” Het interieur is een meesterwerk van de art-decostijl. De tuinen betekenen dan weer een hoogtepunt in de landschapskunst. Dan Chez Musette! Voor een lekkere lunch en een drankje, daarna rijden we dwars door Brussel naarDe Basiliek van het Heilig Hart in Koekelberg: Het meest integere en interessante Art Deco gebouw in West Europa. vanop een hoogte van 52,80 meter, een prachtig zicht over Brussel en Brabant. De zesde grootste kerk ter wereld is een betoverend, gigantisch Art Deco gebouw, gelegen in de hoofdstad van Europa.

De prijs voor deze ALL-IN: okra leden = 79€ niet leden =84€

Schrijf zo vlug mogelijk in, er zijn maar 45 plaatsen.

Info: rita.leenknecht@telenet.be 052 21 58 22 / 0496 66 06 65

de vriendt / kerk st Gillis