Okra-café met infosessie ‘Rust in je hoofd’ door Wilfried Van Craen. Inschrijven ten laatste op 10 juni bij Christiane Klik op 'meer info'

Levenslang leren

In deze infosessie geeft expert Wilfried Van Craen praktische tips die je helpen tot een andere kijk te komen en meer te genieten van het leven zoals het is.

“Piekerproblemen oplossen door erover te piekeren, is zoals meer gas geven als je in de modder zit: je geraakt alsmaar dieper verstrikt.

We onderschatten hoeveel ellende we onszelf bezorgen door voortdurend “in ons hoofd te zitten”.

We genieten minder van het leven en zijn geen aangenaam gezelschap. Er duiken klachten op zoals stress en slaapstoornissen.”

Inschrijven bij Christiane ten laatste op 10 juni om logistieke redenen. Wij willen weten hoeveel gratis vieruurtjes moeten voorzien worden.
Telefoon Christiane: 0494 17 66 80 of 02 569 63 11

Solleveld (Kleine zaal)