Plandelen ontstond in Scandinavië, waar men al lang wandelen combineert met het schoonhouden van de straat. Het woord plandelen is een samentrekking van het Zweedse woord Plocka, wat verzamelen betekent, en ons woord wandelen. Doe je mee? Klik op "Meer informatie" en lees wat we van plan zijn!

Mens & Maatschappij

Gezond bewegen én meehelpen aan een beter leefmilieu, we slaan 2 vliegen in één klap. Da's waarschijnlijk de reden waarom Plandelen steeds populairder wordt.

Heb je dit al gedaan en heb je een grijpstok, handschoenen en zwerfvuilzakken van de gemeente, breng die dan zeker mee.  Heb je die niet, geen probleem!

We plandelen door de Akkerstraat, Guldenwal, Paterstraat en op de parking aan de bibliotheek.  Tegen 12u zijn we zeker klaar!

CM Huis Amelberga
maandag 11 september 2023
Gratis voor leden
Gratis voor niet-leden

Achteraan de oprit rechts.

CM Huis Amelberga
CM Huis Amelberga Oeverstraat 7