Kunst, Cultuur & Crea

Spel en verenigen

2024 06 14 Okra universalis te Doorslaar

Een aanrader

Vrijdag 14 juni 2024 (13u30) is er Okra universalis te Doorslaar, Doorslaardorp 60 in het parochiecentrum

Een tornooi met toegankelijke spellen en volksspelen. Tijdens deze sport- en spelnamiddag gaan we op zoek naar de OKRA UNIVERSALIS. Een zeer afwisselend spel met leuke doe- en denk- opdrachten. Iedereen kan dit, en er komt geen water aan te pas.

Deelnemen

DE OPDRACHT VAN HET SPEL IS SIMPEL: We zoeken groepjes van 5 deelnemers die spelen om dé OKRA UNIVERSALIS van 2024 te worden. Je moet niet alles kunnen of alleen doen, dit is teamwork! Je start met nul punten, en je kan tot 100 punten per ploeg verdienen. Je kan ook individueel inschrijven.

De winnaar wint (neen, geen jaar gratis vakantie) enkel de eer om een jaar lang de OKRA UNIVERSALIS te zijn

Inschrijving en deelnemingsprijs

Deze activiteit wordt door het trefpunt gratis aangeboden maar schrijf nu in via het trefpunt vóór 25 mei 2024. Merk op het aantal ploegen is beperkt tot 17.

vervoer:

( ) ik rij zelf met de auto en kan eventueel iemand meevoeren

( ) ik heb geen vervoer en wil meerijden. Terug te bezorgen voor 25 mei 2024 aan het secretariaat

inschrijvingsstrookje afdrukken

Parochiecentrum
dinsdag 14 mei 2024
Tot 17u00
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

Parochiecentrum
Doorslaardorp 060