Kunst, Cultuur & Crea
In het erfgoedcentrum is een unieke collectie aan erfgoed samengebracht. Het gaat om waardevolle voorwerpen uit de geschiedenis, zoals uniformen, wapens, voertuigen en documenten, die bepalend zijn geweest voor de evolutie van de Antwerpse politie.

Bij voldoende interesse wordt een tweede bezoek aan het erfgoedcentrum voorzien.

Veiligheidsmaatregelen: Rugzakken, blikjes en scherpe voorwerpen zijn verboden. Vergeet zeker uw identiteitskaart niet. De controle zal ongeveer 30 minuten duren.

Vertrek: om 14.15 uur met tram 3 aan de Kerk, aan halte F. Van Eedenplein stappen we over op tram 9. We stappen af aan halte Berchem station. Vandaar is het nog 2 min. stappen.

Mastergebouw politie Antwerpen, Museum of galerij, Borsbeekbrug 38, Berchem (Antwerpen)
vrijdag 12 april 2024
Max. 20 deelnemers